ارتباط با توان سیستم

استابلایزر در شیراز

شرکت توان سیستم یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های توزیع کننده استابلایزر در شیراز است که تا کنون توانسته محصولاتی از قبیل یوپی‌اس،استابلایزر و اینورتر را به مرحله تولید و فروش برساند.

یکی از افتخارات این شرکت این است که در طی بیش از دو دهه فعالیت در این زمینه توانسته رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کند و آنها را با اهدافشان برساند.

اگر شما هم قصد خرید هر یک از این محصولات را دارید؛ از خدمات شرکت توان سیستم بهره مند شوید.

هدف از تاسیس شرکت توان سیستم طرح و توسعه کامپیوتر الکترونیک و مخابرات در حوزه کشور و امکان صادرات محصولات و خدمات مهندسی به کشورهای هدف بوده است. در حال حاضر که بیش از دو دهه از فعالیت مستمر و خستگی ناپذیر این شرکت سپری شده, حاصل این تلاش تولید محصولاتی از قبیل یو‌پی‌اس، استابلایزر و اینورتر را به دنبال داشته است.

یوپی‌اس(UPS)

یو‌پی‌اس(UPS) برای مقابله با مشکلات برق AC سیستم ها طراحی و ساخته میشوند. این وسایل میتوانند از محدوده چند صد ولت آمپر (VA) برای حفاظت رایانه شخصی و معمولی تا چند مگا ولت آمپر (MVA) برای مراکز رایانه‌ای, مخابراتی و صنعتی بزرگ طراحی، ساخته و به بازار عرضه میشود.

استابلایزر

استابلایزر stabilizer / تثبیت کننده ولتاژ یک دستگاه الکتریکی است که برای ارائه ولتاژ ثابت به یک مصرف کننده در پایانه های خروجی آن صرف نظر از تغییرات ورودی یا ولتاژ منبع ورودی طراحی شده است.تثبیت کننده ولتاژ برق خانگی یک دستگاه را در برابر ولتاژ بالا، ولتاژ پایین و سایر ولتاژهای دیگر محافظت می کند.

برای بهره‌مندی از هر یک از محصولات بینظیر یوپی‌اس، اینورتر، باتری و استابلایزر در شیراز کافیست همین حالا با یکی از شماره زیر تماس بگیرید.
تلفن ثابت: 32326811

تلفن همراه: 09173053216

شرکت توان سیستم آماده هرگونه خدمات رسانی به شما در زمینه استابلایزر، یوپی‌اس و اینورتر است.

توان سیستم

هدف از تاسیس این شرکت طرح و توسعه کامپیوتر الکترونیک و مخابرات در حوزه کشور و امکان صادرات محصولات و خدمات مهندسی به کشورهای هدف بوده است. در حال حاضر که بیش از دو دهه از فعالیت مستمر و خستگی ناپذیر این شرکت سپری شده, حاصل این تلاش تولید محصولاتی از قبیل یو‌پی‌اس استابلایزر و اینورتر را به دنبال داشته است.